دوره ارتباطات پرظرفیت مایکروویو مقدماتی و پیشرفته تیرماه 1401

دوره ارتباطات پرظرفیت مایکروویو مقدماتی و پیشرفته تیرماه 1401

` این دوره به مدت 30 ساعت شامل 20 ساعت مباحث تئوری حضوری  و 10 ساعت کارگاه آنلاین برگزار می گردد. دوره مایکروویو مقدماتی و پیشرفته جهت متخصصین وایرلس و مایکروویو همراه با کارگاه های عملی با مباحث تئوری پیشرفته و کار بر روی حالت های مختلف محافظت  9 و 10 تیرماه از ساعت 9 الی 19  برگزار می شود.ل های دوره مایکرویو

سرفصل های دوره آنالیز وایرلس

سرفصل های دوره وایرلس


دوره ارتباطات مایکروویو مقدماتی و پیشرفته:

برای مشاهده شرح دوره وسر فصل ها اینجا کلیک کنید

باتوجه به رشد پهنای باند اینترنت در کشور و نیاز روز افزون به زیر ساخت های مناسب جهت انتقال دیتای پرظرفیت ، نیاز سرویس دهنده های بزرگ مخابراتی FCP و سازمانهای بزرگ به ارتباطات مایکرویو بسیار پرظرفیت، اجتناب ناپذیر می باشد .لذا برآن شدیم تا با تعریف یک دوره آموزشی جدید مبنی بر ارتباطات پرظرفیت مایکرویو پیشرفته  همراه با کارگاه پیشرفته عملی در یک ارتباط ، انواع افزایش ظرفیت و محافظت های پیشرفته را برای علاقه مندان متخصص از 9 تیر ماه برگزار نماییم .

microwave 013

 

برخی سر فصل های این دوره :

  • ترکیب محافظت های پیشرفته در رادیوهای پر ظرفیت
  • بررسی پیشرفته لینک در شرایط بارانی
  • افزایش ظرفیت چند برابری همراه با محافظت
  • حالت های محافظت FD + SD
  • تشریح XPIC , FD+SD و …
  • آنالیز لینک های مایکروویو با نرم افزار های   Mimosa Link Design ,E-Band link Design,Racom Link Calculation,Alcoma Link Calculation,
  • pathloss5

کارگاه عملی آنلاین شامل :

کانفیگ رادیو های مایکروویو

Racom 24GHz, NEC Ipasolink IX 71GHz, MiniLinkEricsson 38GHz, 

  • micro0098

 

کلیپ معرفی اسلاید های دوره مایکروویو مقدماتی 

 

دوره مایکرویو غیر حضوری تیرماه ترکیب دو دوره مقدماتی و پیشرفته به همراه آنالیز تخصصی لینک های مایکرویو و همچنین کارگاه انلاین رادیوهای 24، 38و 71 گیگاهرتز و محافظت هاست . بیش از ۳۰۰ اسلاید فارسی و تعدادی اسلاید پیشرفته انگلیسی تدارک دیده شده است . کار با رادیوهای روز تدارک دیده شده است . کار روی مفاهیم بسیار کلیدی هست . شناخت انواع تضعیف ها و محافظت ها و ترکیب اونها برای پایداری بیشتر . پیش نیاز دوره یا تحصیلات مخابراتی یا سابقه کار وایرلس می باشد. سعی شده با ساده سازی و حذف فورمول های پیچیده اسلایدهای کاربردی در اختیار عزیزان قرار بگیرد.   جایگاه شغلی متخصص این دوره مرتبط با اپراتور تلفن همراه و یا سرویس دهندگان اینترنتی و … می باشد . معمولن این نوع دانش در عموم جامعه کمتر انتقال داده می شود و منابع فارسی و یا دوره عمومی به ندرت وجود دارد .
دوره در روزهای 9 و 10 تیرماه  در شهر مقدس مشهد برگزار می گردد . امکان پرسش و پاسخ در حین تدریس وجود دارد . کارگاههای عملی به صورت اشتراک گزاری انلاین صفحه کانفیگ رادیوها می باشد . پایان دوره امتحان انلاین برگزار می گردد و به افراد پذیرفته شده در آزمون مدرک داخلی از طرف داده نما اطلاق می گردد. همچنین مدرک بین المللی با هزینه مجزا امکان اخذ از توف اینترنشنال ایتالیا وجود دارد . حجم مطالب 30 ساعت که حدود ۱۰ ساعت کارگاه آنلاین می باشد. ریز سرفصل مطالب ارایه گردیده است. این دوره ها در چندسال گذشته بارها به طور آزاد یا اختصاصی برای FCP حضوری در تهران برقرار بوده است لذا طبق برنامه و با سرفصل و اسلاید مشخص مدیریت می شود .

AzmoonCWNA

برای مشاهده شرح دوره وسر فصل ها اینجا کلیک کنید  

 

جهت اطلاعات بیشتر درباره دوره ها و استفاده از تخفیفات ویژه با شماره 09130155101 کارشناس آموزشی و ثبت نام تماس بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر با 02188538411 – 03136618510 داخلی 40 مدیریت آموزش تماس بگیرید.

سرفصل های دوره مایکرویو

سرفصل های دوره آنالیز وایرلس

سرفصل های دوره وایرلس

نکته : در پایان این دوره از شرکت کنندگان ، آزمون به صورت آنلاین به عمل خواهد آمد


 

جهت اطلاعات بیشتر درباره دوره ها و استفاده از تخفیفات ویژه با شماره 09130155101 کارشناس آموزشی و ثبت نام تماس بگیرید.

 

جدول هزینه ثبت نام در دوره(تومان) :

ردیف عنوان دوره  هزینه دوره
1 ارتباطات مایکروویو مقدماتی و پیشرفته 3,000,000

تومان

 

 


جهت دریافت تخفیف ویژه دانشجویان و کارمندان تماس حاصل فرمایید  

برای اطلاع از فن آوری های نوین ارتباطی شبکه های وایرلس و ماکرویو و مراکز تلفنی تحت شبکه از کانال تلگرامی ما به آدرسهای Wireless_tech@و Voip_Tech@ دیدن فرمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.