روتر های وایرلس

روتر های وایرلس

WRT1900AC/ACS
این دو روتر از نظر سخت افزاری و طراحی مدار جزو قوی ترین روترهای لینک سیس هستند و روتر سال 2015 شناخته شده اند.

در انها از میکروکنترهای ARM7 به عنوان پردازنده استفاده شده است که این میکروها دارای سرعت بالایی در پردازش داه ها هستند. همچنین حافظه رم بالا در این روترها باعث افزایش سرعت پردازش و جلوگیری از احتمال هنگ کردن سیستم می شوند.

تفاوت دو روتر WRT1900AC و WRT1900ACS علاوه بر فرکانس CPU و اندازه RAM عمدتا به طراحی مدار آنها بر می گردد. طراحی مدار WRT1900AC به گونه ای است که با افزایش تعداد کاربران و حجم پردازش برد روتر گرمای قابل توجهی تولید می کند و برای حل این مشکل به ناچار از هیت سینک های بزرگ و فن استفاده شده است.

استفاده از هیت سینک های بزرگ جز وزن روتر عیب دیگری ندارد ولی وجود فن و هر نوع موتور الکتریکی دیگر باعث ایجاد نویز می شود. و در شبکه های وایرلس تا حد ممکن باید از دیوایس های بدون موتور الکتریکی مثل فن استفاده کرد. بنابراین وجود فن در WRT1900AC به عنوان یک عیب برای این روتر محسوب می شود. در WRT1900ACS مدار بهینه تر و هوشمندانه تری طراحی شده است به گونه ای که با یک هیت سینک نسبتا متوسط گرمای تولید شده از مدار به محیط منتقل می شود.

این دو روتر هر دو فناوری بیم فرمینگ را پشتیبانی می کنند و دارای آنتن های با کیفیت بسیار بالایی هستند.
برای اطلاع از فن آوری های نوین ارتباطی شبکه های وایرلس و مایکرو ویو و مراکز تلفنی تحت شبکه از کانال تلگرامی ما به آدرسهای Wireless_tech@و Voip_Tech@  دیدن فرمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.